MASZYNA MIESIĄCA

ZETOR CRYSTAL

Legendarny Crystal powraca w nowej odsłonie. Współczesny model bierze ze swoich poprzedników wszystko to, co najlepsze, dodając nowinki technologiczne usprawniające pracę w ciężkich warunkach.

1

 
Silnik
Niewątpliwą zaletą tego ciągnika jest jego silnik: mocny, wydajny i ekologiczny. Wysokoprężny sześciocylindrowy silnik wyposażony jest w 24 zaworową głowicę i wtrysk paliwa systemu Common Rail. Spełnia ścisłe normy emisji STAGE 3 B. Wysoka wartość przewyższenia momentu obrotowego gwarantuje elastyczność silnika i tym samym szerokie pole operacyjne w ramach wybranej prędkości, czyli minimalną potrzebę zmiany biegów.
System czyszczenia spalin za pośrednictwem technologii SCR obniża ilość emisji uwalnianych przez ciągnik i prowadzi do wyraźnej oszczędności paliwa w porównaniu z silnikami starszej konstrukcji.
 
Skrzynia przekładniowa
Skrzynia przekładniowa jest skonstruowana w sposób umożliwiający prostą obsługę. Charakteryzuje ją logiczny schemat włączania biegów, niskie straty przy transmisji wysokiej mocy i znakomita żywotność.
Dysponuje zakresem 30 prędkości do przodu i 30 prędkości do tyłu.
Obsługę ciągnika ułatwia trzystopniowy wzmacniacz momentu obrotowego (PowerShift), rewersor hydrauliczny (PowerShuttle) i przycisk sprzęgła na dźwigni zmiany biegów (PowerClutch).
Para mokrych sprzęgieł tarczowych jest niezawodna i gwarantuje wysoką żywotność. W najbardziej używanym zakresie pracy mamy do dyspozycji aż 14 biegów – więcej niż u większości konkurentów.

Układ hydrauliczny
Dwa pomocnicze cylindry zapewniają nie tylko równomierne obciążenie ciągnika, ale także maksymalną siłę podnoszenia 85 kN. Trzysekcyjny dodatkowy rozdzielacz ze zwrotnym szybkozłączem do swobodnego spływu oleju umożliwia wykorzystanie różnych typów agregacji.
Elektrohydraulika jest wyposażona w system HitchTronic, czyli system automatycznej regulacji tylnego trzypunktowego układu zawieszenia. Przy użyciu tego systemu nie trzeba ustawiać rodzajów regulacji i ich wymaganej czułości. System regulacyjny sam mierzy opór gleby i według aktualnych wartości reguluje ustawienia trzypunktowego układu zawieszenia. System HitchTronic zwiększa produktywność pracy i obniża zużycie paliwa o ok. 5–7%.

Kabina
Amortyzowana kabina, cichy silnik i doskonała widoczność we wszystkich kierunkach pozwalają na komfortową pracę. Konstrukcja kabiny spełnia wymagania norm bezpieczeństwa i chroni operatora także przed przewróceniem ciągnika. W celu łatwiejszej pracy z ładowaczem można wykorzystać nowy otwierany szyberdach.


Przednia amortyzowana napędzana oś składa się z dwóch niezależnych i niezależnie amortyzowanych półosi. Charakteryzuje się wyjątkową sztywnością i dużą odpornością na wysokie obciążenia. Zawieszenie i amortyzacja zrealizowane są za pomocą opatentowanego trapezowego zawieszenia. Przednia oś napędowa jest wyposażona w 100% tarczową i sterowaną hydraulicznie blokadę mechanizmu różnicowego.

 

ZALETY

  • prosty, solidny, łatwy w obsłudze ciągnik

  • mocny sześciocylindrowy silnik z wysokim momentem obrotowym
  • duży rozstaw i amortyzowana oś
  • komfort jazdy i niski hałas w kabinie
  • niskie koszty eksploatacyjne i szeroko dostępne części zamienne
  • cztery prędkości WOM dla wszystkich typów napędzanych maszyn

 

PARAMETRY TECHNICZNE

untitled-9 untitled-10

Informacji dotyczących ceny i dostępności ciągnika chętnie udzielą nasi sprzedawcy i przedstawiciele handlowi (dane kontaktowe w zakładce Nasi specjaliści).